Jobb jobb jobb....

Idag var det lugnt på jobbet. Skönt. Ni skulle sett mig igår. Mensvärk, huvudvärk, skitigt hår, gröna plyschbyxor. Inte bästa tillfället för en av gamlingarna att försvinna. Ofrivillig kurragömma, great. När jag kom hem var jag i upplösningstillstånd. Lite choklad gjorde susen.

Har precis kollat igenom första säsongen av glee, väntar nu på att andra säsongen ska ladda klart (11 minuter kvar). Blir perfekt, imorgon är jag ledig och dagen kommer att gå i lättjans tecken. Jeeej!

Medan jag väntar läser jag om En Komikers Uppväxt av Jonas Gardell. Tröttnar aldrig på hans böcker!

Har lite bloggtorka, men det händer inte speciellt mycket i mitt liv just nu. Jobbar mest. Har dock beställt lite grejer, visar upp dem när de anländer!

Peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0